Interview radio Soest. 18 juli 2012

O ik luister interview terug, ik maak fouten, noem “durchs kamin” niet en zeg zieleroerselen van mijn bestaan ipv zieleroerselen van een getormenteerd mens en verder laat ik Lian Katzman niet uitspreken en ik heb altijd wel een wat krakerige stem, maar dit is duidelijk mijn ochtendstem. Klinkt ook heel oud, niet de inhoud, maar precies de stem van mijn moeder! Een video kan ik uploaden, maar alleen een geluidsbestand niet. Inhoudelijk niet verkeerd maar echt niet om aan te horen. Ik kan bestanddelen doen, maar die link is na een maand weg, nou dat wordt weer een latertje vandaag! Natuurlijk toch aan de slag! Nooit meer een ochtendinterview!

http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=RPSK6XT3T8KF

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.