Eeuwig taal.

dronken tobbetje moest echt even haar bed uit. Altijd heb ik dan automatisch lange tabbetje.
Ik moet wel hoog nodig plat.
Allang een gevallen vrouw.
Overigens doorlopend wordt er ook constant gevraagd of ik cookies accepteer! Nee, wel koekjes, roomboter dan. Hmmmmmm Koggetjes, ik ga iets verboden pakken, niet vallen hoor Manja ( niet laten vallen hoor Jantje. Nl een Jodenkoek.

MIJN LEVENSGESCHIEDENIS, WANDEL KUN JE HET ALLANG NIET MEER NOEMEN MOET ZO LANGZAMERHAND ONGELOOFWAARDIG KLINKEN!!!!

MIJN LEVENSGESCHIEDENIS, WANDEL KUN JE HET ALLANG NIET MEER NOEMEN MOET ZO LANGZAMERHAND ONGELOOFWAARDIG KLINKEN!!!!
In Nederland 20.000 patiënten met mijn gehooraandoening en daarvan breidt slecht bij 1/20 zich uit naar oor twee. Dus dat zijn er 1000. Natuurlijk ikke Manja.
Ik zou bijna de categorie RAMPEN AAN VINKEN!!!