EEN ERNSTIGE VORM VAN ARMOEDE © MANJA CROISET

armoede

2 Reacties op “EEN ERNSTIGE VORM VAN ARMOEDE © MANJA CROISET

  1. Ja, daar ben ik ook het meest bang voor. Waar haalt u de moed vandaan ? Die levensdrift, dat lijkt bijna een straf… En al dat verdriet, waar blijft u ermee ? Dat mensen afhaken kan ik wel enigszins begrijpen, u bent te sterk voor hen. Kent u het werk van Jorge Semprun, Prima Levi, Hilsenrath enz. ? Het zou me niet verwonderen. Als ik uw foto’s bekijk, zo frêle en zo kwetsbaar, maar dat is slechts schijn…

    Like

  2. dank je, Walter! Ja, wat je noemt, ik ken het allemaal. Waar ik de moed vandaan haal? Ik sta/stond bekend als zwak en niet vechten. Ik moet mijn evenknie nog ontmoeten. En de moed en de angst, Het gaat gewoon vanzelf, in toenemende mate wordt het verdriet groter en krijgt de overhand.

    Like

Geef een reactie

