De treurige gesteldheid van hulp en regelgeving. © Manja Croiset

Er is heel veel gebeurd in mijn leven. Ik vergeet ze niet, ik vergeef ze niet, maar rancune is er naar niemand, op een na. En diens naam ga ik hier nu een levensgroot neer zet de HUISARTS MEVROUW RIJK die hier 16 maanden geleden een bezoek bracht, in haar hoedanigheid van SCEN-arts voorbij kwam fietsen, en die zich een oordeel aanmatigde en elk overleg weigerde met artsen en familie die me wel kennen. Bijna in staat hier dat schandalige rapport te publiceren. Ik mocht het niet eens hebben maar dat heb ik niet geaccepteerd alles wat over mij gaat (medisch)n hoort bij mij en het grootste cv bezit ik zelf. In mijn hoofd.
Voor het eerst van mijn leven klaag ik een arts aan, het zal jullie bekend zijn.
Het hele systeem deugt niet.
DE HOORZITTING, ik kon er niet heen, wat vreemd toch als je euthanasie aan vraagt en daarom  moest mijn klacht geseponeerd worden…
En ze heeft zooooooooooooo”””””nnnnnnnnnnnnn goede naam.

DIE VROUW IK HAAT HAAR UIT HET DIEPST VAN MIJN ZIEL en gun haar sterven van honger en dorst en dan zeg ik niets ernstigs want ‘ver’sterven is mild, beweert ze. heeft ze naar mijn steekhoudende argumenten geluisterd, natuurlijk niet ik was toch de gek! Nog gevraagd of ze wel eens voor een operatie niet heeft mogen drinken. Nee.
Of ik zo huil of bang word van deze situatie weet ik niet, maar Mevrouw Rijk kan dan zeggen, zie je wel “psychiatrische patiënt!
Het is huilen geworden en ik snak naar lucht, alles zit vast en vol en de gekochte hoestdrank blijkt dat ook niet te zijn een verzachtend stroopje. Ja, die “hulp’ heb ik niet meer.
Slechte Hulp is Geen Hulp. © Manja Croiset en nu weer volledig in de ruststand althans trachten. Morgen heb ik hulp EN WAT VOOR EEN. Het bestaat dus wel. Trillen te veel gedaan.
Dit is mild!muzelmannen 2jpg
Kan je heel goed zin.
Huilend nu echt mijn holletje, geen emotie uitputting….
Maar triest en schandalig is en blijft het.
Nog steeds wil ik haar halen,
Theater allemaal theater en nu huil ik weer en is het verdriet.
Ik ga niet bedelen om hulp, ze weten het donders goed hier in de wijk en
familie is dun gezaaid.

Geef een reactie

