Maar hoeveel beroemde mensen schrijven doen dingen die ik allemaal allang gezegd en gedaan heb . Zo nietig en verdrietig en de pijn zo groot © Manja Croiset

Zo nietig, maar de pijn zo groot, dit onderstaande scheef ik 47 jaar geleden.
Ik ben een korrel zand

op de grote vlakte

Ik ben een druppel water

in de onmetelijke zee

 

Ik ben

Ja, wat ben ik

zou ik er eigenlijk wel zijn

 

Wie kan mij dat vertellen

Nou ik ben er een beetje teveel.. Maar hoeveel  beroemde mensen schrijven doen dingen die ik allemaal allang gezegd en gedaan heb en een aandacht en bij de enkele dacht voor mij, krijg ik mee DRAMA QUEEN GENIETEN VAN SLACHTOFFERROL GEESTESZIEK.

Een Reactie op “Maar hoeveel beroemde mensen schrijven doen dingen die ik allemaal allang gezegd en gedaan heb . Zo nietig en verdrietig en de pijn zo groot © Manja Croiset

Geef een reactie

