Zo blijft DE MISKENNING! MIJN MANUSCRIPT TE HEFTIG VOOR UITGAVE. FANTASTISCH uit BESCHERMING VAN MIJ! Ja, dan is het niet gebeurd! © Manja Croiset

In reactie op vragen hieronder …. Dit gaat over facebook een ander vroeg ze mille voor een boekie 45 pagina’s. Anders verwoorden, stoppen met publiceren, ik krijg geen goede uitgever. Een van de reacties van de twee gisteren: ” Mevrouw dat heb ik nog nooit aan een auteur geschreven,”!. Hij durfde niet geschrokken van mijn manuscript, want hij was bang, dat HET NIET GOED VOOR MIJ zou zijn, publiciteit e.d. over wat ik schreef… MAG IK DAT ZELF BEPALEN.? Waarmee hij min of meer zegt dat ik niet compos mentis ben en niet weet wat ik doe. Ik ben niet bang voor de media, ik word ziek van de afwijzingen, man de pers te woord staat ook al lig ik bed, ik vind het heerlijk en hij bepaalt dat ik te kwetsbaar ben. Ik vertaal even mijn woorden, dit publiceren is een vorm van automutilatie. Er is altijd een reden OM NEE TEGEN ME TE  ZEGGEN! En van de  ander breek me de bek niet open. Ik ben geen goede joodse verkoper onderhandelaar! ); Dan mag mijn verhaal dus niet verteld. En de ander vroeg 6 mille voor een boekie van 45 pagina’s.  Dit en bijna alleen uitgaven ivm de SHOA en dus veel gewend en nu dit. IDIOOT. Je zou zeggen genoeg ellende gehoord / gelezen. KIJK DE WERELD in. Mijnheer….hier word ik nou ziek van, dit is OOK MISKENNING. Als ze niet uitgeven is het dan noet gebeurt?? Goed juist. Nu zitten ze niet tussen mijn reacties, zal wel weer eens gebeuren. Maar laat de waarheid gelezen worden,,. NEE HET IS TE SCHOKKEN, dat antwoord en er zit minder is, heeft de cineast ook al van omroepen gehoord over de film over mijn leven. En dat is niets (vind ik ) in vht het geschrevenen. En dat BNB is zo belachelijk duur. Niet voor mij maar voor de koper. Ik zet dit ook even als apart item. MAN DE ERKENNING ZOU FIJN ZIJN! Belachelijk als je de weer in kijkt, moet het Walt Disney zijn, die sprookjes die vroeger slecht afliepen , anders laat eindigen? Ik was geschokt, ook al was hij deels leuk DAT MIJN ZEEMEERMINNETJE OPEENS EEN HAPPY END HAD. De mensheid kan niet tegen de waarheid. joh maar moorden kan wel en als er dan live een camera op zit een skoop. En bij de minderen goden, denk de pers; ‘o de vrouw kan niet schrijven, anders had ze wel een goede uitgever. Dus ze LEZEN ME NIET, dus geen recensies etc, dus geen verkoop. De mensen die om een of andere reden min of meer heb ik nog nooit horen zeggen. NIET DE MOEITE WAARD. Dus wat wordt uitgegeven is al 100 x verteld, alhoewel iedereen op zijn/haar eigen wijze….

Geef een reactie

