Dikke paniek, hoe leer ik berusten? © Manja Croiset

Het is geen vraag, ja in zoverre, hoe leer ik berusten??? Hoe zet ik dikke paniek, in een vorm van wanhopig accepteren. Beide klinken niet om vrolijk van te worden, maar toch een groot verschil.

Zo ben ik er na de dood van mijn ouders nog niet aan toe , alweer drie jaar geleden nog niet aan toe geweest. Door de structurele onder bezetting?
De verlatenheid is onbeschrijflijk.

ER IS GEEN OPLOSSING

Het boekje groeide en groeide en werd een steeds beter/samenhangend verhaal.
Nu zal ik het wel verpesten in deze conditie, maar IK MOET BEZIG BLIJVEN!

En OPEENS WORD IK TOCH WOEDEND EN TERECHT.

Geef een reactie

