Opeens erkend als dichter. © Manja Croiset

En kijk eens wat een reactie. Ik roep altijd ik ben geen dichteres, alhoewel, Het boekje WIE IS DE VROUW IN DE SPIEGEL BLOEMLEZING of ROUWKRANS ook een dichtbundel is en een uitstekende recensie had. Meestal delete ik al the poetry mails. I do not why.  Sorry er bestaat zoiets als Nederlands zond  onderstaande in  MUSIC I A HUG IN MANY WAYS Er had nog veel meer kunnen schrijven iIwhen  you are not able to paint and so on en werd uitgenodigd… Op 2-4-15 13:19 heeft Best Poems Encyclopedia het volgende geschreven:
——————–
Op 2-4-15 13:19 heeft Best Poems Encyclopedia het volgende geschreven:
——————–
Hello Manja,
It”s a beautiful poem. We are honored to invite you to feature any of your poems in Best Poems. Please don’t hesitate to submit your poems directly on the website. We will review them and take all the necessary steps after that to feature them.
Best regards
Henry Collins
-Best Poems Encyclopedia editors and not my mother tongue.


Ik die altijd roep geen dichter te zijn…..
Deze heb ik 2007 geschreven te moe om het in goed Engels om te zetten,
maar als dit lukt als ik nog blinder dover word en niet meer kan typen, hoop ik hieruit te kunnen putten. Dan zou het ook een goede inzending zijn.

HET ARCHIEF

ik heb een televisie
in mijn hoofd
veel films
kan ik daarop zien

ik heb een cd speler
in mijn hoofd
veel concerten
kan ik daarop horen

ik heb een bibliotheek
in mijn hoofd
veel boeken
kan ik daar uit lezen

ik heb een atlas
in mijn hoofd
veel reizen
kan ik daardoor maken

ik heb een fotoalbum
in mijn hoofd
veel mensen
kan ik daar weer ontmoeten

mijn leven speelt
zich denkbeeldig af
in mijn hoofd

Een Reactie op “Opeens erkend als dichter. © Manja Croiset

Geef een reactie

