Wat zijn feestdagen? © Manja Croiset

Wat zijn  feestdagen? Het merendeel is afgeleid van religie. Voor de niet geolvigen vreet en familiedagen.
Dan zijn er nog ‘feestdagen’ ivm de koninklijke familie verafgoding van mensen. Bevrijdingsdag gaat maar voor een handjevol over vrijheid, meer over zuipen en dat soort zaken. Ik had van de week een mail van diepgelovige Christenen oorsprong Staphorst en zij zei: “het wordt een beetje dubbel allemaal” met wat er gebeurt.

WAT VOOR MIJ FEEST IS, quality time met dierbaren, soms kort soms wat langer en tot voor een paar jaar terug, al met rolstoel en uitputting voor achteraf, voordragen en daarin excelleren.

FEESTDAGEN VOOR HULPBEHOEVENDEN EEN RAMP. Ik had heel  erg op gezien tegen vandaag, MAAR HET BLIJKT EEN RUSTDAG VAN DE BOVENSTE PLANK. HEEL VEEL GESLAPEN en zo doe ik mijn oogjes weer dicht. Wel probleem hoe krijg ik ergens op de dag eten. HELEMAAL BIJZONDER RUST NA EEN CRISISWEEK, dat probleem is nog niet opgelost.

Geef een reactie

