Hulp GEVRAAGD OVER VREEMDE TELEFOONTJES ZOGENAAMD VAN MICROSOFT! © Manja Croiset

Oproep! Zijn er meer mensen, Die weliswaar echt uit the US in onverstaanbaar Engels rare telefoontjes krijgen met de bewering van Microsoft en over dat vanuit Maleisië… Ik sliep en op gegeven moment werd ik er door gewerkt, twee keer de verbinding verbroken door mij. Een hulp kwam en nam op, geen chocola van te maken en ze blijven bellen. Gekmakend. Ze wisten mijn naam en mijn pc zou gebruikt wordt door Maleisiërs. Nu gebeuren er vreemde dingen met mijn pc. maar dit microsoft  was , die me we helpen. Nou nee…  I asked for a proper email….

Geef een reactie

