Donderdagmiddag hier een opname radio interview Joodse Omroep, maar ik praat tegenwoordig zo slecht en er was een hulp vroeger gekomen voor de laborante. © Manja Croiset

Donderdagmiddag hier een opname radio interview Joodse Omroep, maar ik praat tegenwoordig zo slecht en er was een hulp vroeger gekomen voor de laborante.
Blijken ze alleen op maandag en donderdagochtend te komen, hondsberoerd ze zitten om de hoek.
De praktijk beweegt hemel en aarde om het toch dan NU VANMIDDAG te laten doen.
Kleine moeite, maar regels. Ik weet zo langzamerhand wat ze zijn. Huilbui en ontREGELd me wakker gehouden vanmorgen omdat ze komen zouden, hulp vroeger gekomen….

De huisarts had dit geregeld, ik was doodziek, ze kwam niet en ook geen telefoon met excuses anderhalf jaar zijn we/ zeg maar IK bezig geweest de vertrouwensrelatie te herstellen, weer kapot.

ZO ZIEK EN OOK NU OVERSTUUR.

Geef een reactie

