NA DENKEN, KUN JE IEMAND LEREN NADENKEN? © Manja Croiset

O dit is ook leuk….
http://www.bloemenpetersen.nl/catalogsearch/result/?q=+fles+met+gerbera

Dit wat minder….
Ik had zelf aan gegeven, niet zo’n behoefte aan gezelschap vandaag. Nou de hulp wou dolgraag in de tuin werken. Ik keek uit het raam de border schoffelen is echt iets anders dan de rand van het gras bijknippen.
Goed/ niet goed iets gezegd.

Ik vecht me net naar beneden, ik wou iets voor morgen uit de vriezer.
STAAT DE LADDER voor de vriezer. HOE DOE JE DAN DE DEUR OPEN?
ECHT NADENKEN EEN UNIVERSITAIR STUDENTE, huisarts vond haar eerder zo jong, ze is 23.
Ze oogt  jonger. Gewoon niet nadenken…
… was 18, die kon alles…. En het handharkje lag…. in de wasmand!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR Vloeken is leeg, dit mag niet, is veel erger DEBIEL.
Ik doe teveel, ik werk te hard, mag ik het dan aub betaald verwachten?

Dan wel aan gegeven dat ik alleen wil zijn, maar af en toe kijken of ik niet gevallen of iets omgegooid……………
Zoiets kun je niet leren. Dat leuke…  weggaat…maar ondanks al haar ziek zijn en vergeetachtigheid absoluut betere kwaliteit gesprekken. Volwassener/anders.

Geef een reactie

