Ooo Rode Gerbera’s ! © Manja Croiset

 

 

Zoals je blieft Manja, dankjewel Manja. En dan opeens

h`getver…..

IN MEMORIAM LOTTE JONGEJAN

bloemen

kijkend naar de winterroos
denk ik aan je dood

kijkend naar de lentenarcis
voel ik je zo grote nood

kijkend naar de zonnebloem
waar je niet meer van genoot

kijkend naar de winterroos
denk ik aan je dood

ijsbloemen op het raam
ik zie jou daar nog eenzaam
en ongelukkig staan
en ik weet zo goed dat we
je moesten laten gaan

fel gekleurde gerbera’s
wou je bij je kist
en bij elke bloem
word je o zo node gemist
heb je je misschien
dan toch vergist

en zal reizen met de trein
ooit nog niet beladen zijn

Nummer een dan voor maandag ook trein.gerberas bruids rode gerberasjpg rode gerberasDe rode met wit is niet rood genoeg,

 

Positievere fantasie, filmvertoning bioscoop en ik krijg ze daar, niet reëel. Tv uitzending en dan een interview achteraf aan dat verd… bed en dan krijgen, maar het lijkt ook niet inzicht. Ik heb wel van iemand bloemen gehad bij de première in Amsterdam in het Eye, wel meer dan een, maar een die er op leek.

Niet dat zeg maar bruidsboeket O DAT WIL BIJ DE FILM KRIJGEN….

Geef een reactie

