OPROEP Mijn uitlaat is niet milieuvriendelijk. © Manja Croiset

Mijn uitlaat is niet milieuvriendelijk. © Manja Croiset

EEN OPROEP
Vanmiddag bij die ‘pijnfoto’ was ik een beetje in mijn tegenwoordig normale abnormale doen. Na de escapade naar de garage (ook woord dat pijn deed maar inmiddels gewoon, mijn auto al 2 1.2 jaar weg) ik was boven radeloos van onwelzijn…. ik ga het niet omschrijven… EEN OPROEP….
Ik heb naar filmpjes van mensen MS gekeken, vele klachten ‘lopen” parallel. Velen in rolstoel sommigen electrisch, maar allemaal geen optie meer en ze zien er ook gewoon uit. Ik wil zo graag weten HOE VOELEN JULLIE JE??? Het is dus recentelijk veel erger geworden. RADELOOS VAN When suffering becomes unbearable de dissertatie waar aan ik heb meegewerkt… Ik kan het niet aan!
Mensen HOE GAAN JULLIE ER MEE OM? Eigenlijk al ruim 2 nagenoeg boven, maar dan ging af en toe naar beneden en deed dingen waar ik zel verbaasd van was, MAAR NU en als ik er dan een enkele toch door heen breek dan zo ontzettend ziek. DUS HOE GAAN ANDEREN DAARMEE OM? Ben ik een pieper, ik heb over pijn dan maak ik wel eens geluid, maar daar hoeft op gelet. Ja die occipital zenuw is nachtmerrie ook…

Geef een reactie

