WAT EEN BLAMAGE!!!! EEN ENORME BLUNDER in het boek OVER DE SHOAH DIE NOOIT VOORBIJ GAAT © Manja Croiset

WAT EEN BLAMAGE!!!! IK SCHAAM ME KAPOT, WEL DE JUISTE PERSOON OP MIJN NETVLIES, een attente lezer met name te duiden GERRIT MORREN WEES ME OP DEZE BLUNDER VAN DE BOVENSTE PLANK, ik kan hem niet dankbaar genoeg zijn (wel ‘verbaasd’ dat niet eerder andere lezers me hier op gewezen hebben, niet dat ik me daar achter verschuilen mag, MIJN STOMMITEIT Ik zeg Leonid Brezjnev waar het  moet Boris Jeltsin zijn. Schuld en boete, maar dat is een ander verhaal.

Geef een reactie

