RADELOOS EN OOK EEN SOORT VAN SCHELDEN. © Manja Croiset

RADELOOS EN OOK EEN SOORT VAN SCHELDEN

Ik  moet mezelf ontvluchten en los van dat ik niet lopen kan, jezelf neem je mee.
Sublimeren wordt steeds lastiger, nagenoeg onmogelijk. Zelfs niet met zwarte humor. Tijdens dit typen, word ik zo beroerd dat ik echt naar dat bed moet, MAAR DAT IS OOK ZO ONTZETTEND. Hoe kunnen mensen in godsnaam opgewekt chronisch zijn.  Genieten van de slachtofferrol. JA WAT GENIET IK. DRAMA QUEEN Janine Jongsma, Suzanne Reyans: ” naar,hè, als iemand je door heeft?” DIE MENSEN HEBBEN GEEN IDEE WAT ZE AANRICHTEN EN JA DIE VERVLOEK IK NET ALS DE SCEN-ARTS en JOOP LIEVERSE Ze kan heel goed zelf om aandacht vragen en HET GING OVER EEN INTERVIEW/RECENSIE NOGAL NORMAAL bij KUNSTENAARS. Is mijn huilen nu radeloosheid of verdriet. Ik blijf het antwoord schuldig…..KOM OP MET DIE OBOOL…..

Geef een reactie

