Slechte hulp is geen hulp M-anjaforisme

OUD AMSTERDAM

Super! Voor die kaart moest ik dwangmatig mijn grens over om hem van beneden te halen.
MAAR HET BLEEK GEEN LUXE, Hebben ze dan echt geen hersenen. Gelukkig dat ik ging. De stekker van de looplamp lag in een natte waterput! Ze hebben middelbare school en vervolgopleidingen….Was die lamp gebruikt neeee… op zij  geschoven. Ik heb toch en moeite gehad om overeind en boven te komen. Werk je mee aan een dissertatie “education basis” van haar stukje over mij klopte NIETS en nu is ze de weledelzeergeleerde mevrouw, een weledelgeleerd SCEN-arts zei gek en weg was ze. Zo zei ze het niet, maar haar rapport een ongelooflijk schandaal en dan lig ik hier over geleverd aan. Ik steek ze nagenoeg allemaal in mijn zak. Tel uit je winst. Eerder was ik al een keer bijna geëlectrocuteerd, hulp bed verschoond. Ik wil een stekker in de contact doos doen. DIE LAG ONDER DE MATRAS. Ik til hem op te zwaar, los laten KORTSLUITING.

Geef een reactie

