Als een ander niet voor me vecht, doe ik het zelf wel! © Manja Croiset

 Als een ander niet voor me vecht, doe ik het zelf wel!

 

Het zal me door menig arts niet in dank afgenomen worden. Ik moet iets om vorm te geven aan…

https://www.youtube.com/watch?v=1rzCIeMM_ew&feature=youtu.be

Met naam en toenaam, het kon niet anders.
Er zijn haar heel wat kansen geboden om met me in gesprek te komen over wat ze heeft aangericht.
Graag laat ik in het midden of dat ARROGANTIE is of niet AANKON, wat ze veroorzaakt heeft.
Voor mij zijn alle drie reden om het nu zo online te doen.
Manja Croiset
Geef een reactie

