Uitzonderlijk kwart over twee en al twee slaapjes gehad met nachtmerrie © Manja Croiset

Kwart over twee al een tweede nachtslaapje en zo vroeg een nachtmerrie, echt gedacht dat het na “HET”boek over zou zijn.
Ik was midden in DE SHOAH en er was iets met mijn ouders.
Deze tekst al in “Tralies” nu ook in “SHOAH”
Gelukkig maar, anders zou het vast heten dat ik naäap, de paar fouten blijf ik storend vinden. Maar ik bedoel de zin mijn grotmoeder heeft iets geroepen naar de zolder en de film van Hella het “verlies de moed niet” woorden die haar grootmoeder zei, toen zij werd opgehaald voor deportatie.
https://www.youtube.com/watch?v=v8ntwXjlqis
Het ontlokte  een vriendin; “wat kun jij vertellen”.
Beetje bij gekomen en hopelijk mijn derde slaap. Nou nee, ik druip door, dus wacht nog even.
Geef een reactie

