Zeer modisch toen © Manja Croiset

Langezaal verj met Sid en DenBij de buren in Leiden in de Bakhuis Roozenboomstraat  een verjaardag van een van de kinderen Langezaal, ik assisteer en Sidney en Dennis zijn er ook.
Ik deed met de mini mode, wel korter dan dit…. En doorschijnende jurken en pakken.
Zeer modisch toen.

Nu ook wel, niet meer in mijn altijd koud pakken in bed. maar mijn moeder 80 ik speech is 97 jaar geleden en IK SIGNEER 3 jaar.

 

ik signeer 2

ik speech Paula 80

ik speech Paula 80

Paasbrunch en famille paasbrunch 2000 ik ben mooi

Geef een reactie

