Noch buitenkunst noch binnenkunst, althans niet in mijn huis. © Manja Croiset

Noch buitenkunst noch binnenkunst, althans niet in mijn huis.
In de spreekkamer van mijn huisarts niet goed zichtbaar.
Hij staat als geschreven tekst in

                                          “spelen met taal”.

                “je hebt niet voor je kiezen, wat je voor je kiezen krijgt”

helaas geen ruimte wachtkamer. Wel had laatst een van de patiënten er iets over gezegd.
Ik had bewust geen medisch grapje of aforisme genomen, omdat je nooit weet hoe mensen reageren.
Over ziekte moet je je eigen kwinkslag maken. En deze geldt voor alles en iedereen.
Cadeau gedaan toen de Hooglandse Huisartsen samen een gezondheidscentrum vormden. Ik ben er nooit geweest.

IMG_20150522_150809foto1Je hebt niet voor het kiezen wat je voor je kiezen krijgt. zwaarder.

Geef een reactie

