Manja en Klinieken als ik het betaalbaar houd ziet de lay- out er niet uit! © Manja Croiset

Met de drukproef in mijn hand, de buitenkant is okay, van binnen is het dringen.
Lelijke lay-out, meer pagina’s betekent duurder.
Is het dan nog verkoopbaar, met royalty’s op o. ct is hij nu al € 14, 99
Groter formaat, nieuw ISBN, soi, maar..,. dun  dan zijn de verhoudingen ook zoek. Het laat nog even op zich wachten, ik bestel een proef op een ander formaat.

Ziet er van buiten niet uit. Tja dan de ander met meer pagina’s en NOG DUURDER…..

DE GRAFICUS MIJN VADER ZOU ER VAN GRUWEN en IK OOK.

Goed als ik geen ergere problemen had!!!gecorr. cover

Geef een reactie

