Manja Croiset- Versus Manja Oliedam © Manja Croiset

Manja Croiset- Manja Oliedam

Beste naamgenote, dan hebben we toch een probleem, ik gebruik hem nl langer in mijn boeken.
Ik heb geen KvK aangezien ik geen zelfstandig bedrijf heb. Hij is dus niet beschermd via de KvK, maar wel zo bekend bij het CB, via mijn toenmalige uitgever.  En de Koninklijke Bibliotheek.
Wat vind je van het volgende? Je meldt het  toeval op je site ( zo toevallig is het niet me zo’n voornaam)
Ik heb ook Manjaforismen zoals je op mijn Wikipediapagina kunt zien, daar wordt de naam pas in 2013 officieel genoemd, maar achter in mijn boek Dissonante Symfonie 2006 staat een blok woordspelingen met vele titels Manjafiques is er een van. Aangezien we andere beroepen hebben zijn we op andere wijze bekend… Zoals jij een KVK, herhaling van zetten.

Twee verschillende branches, twee kanalen van “registreren”.
Zet a.u.b. op je site de schrijfster Manja Croiset de titel gebruikt als naam van woordspelingen. Ik hoor graag,

Vriendelijke Groet
Manja Croiset

Zo heb ik haar benaderd,
De schrik slaat me om het hart mijn , UNIEKE  ‘bloemlezing of rouwkrans” vast gelegd bij het CB en daar auteursrechtelijk vastgelegd. Ik dacht in orde.
Maar zo vandaag, kan iemand met een ander vak en freelancer met een KvK gaan opereren.

Manja Oliedam heeft hem sinds 5 jaar.

Krijg zo juist het bericht, dat het niet haar probleem is en haar Website heeft geen blogfunctie waarop ze het melden kan.

Geef een reactie

