“doordat je je zo aan me geeft, geef je me ook mezelf terug” © Manja​ Croiset

doordat je je zo aan me geeft,

Mijn mooiste zin ooit??? Alleen hij is op niemand van toepassing.

Ik geloof er nog steeds in, maar het is niet voor me weggelegd.

 

“doordat je je zo aan me geeft, geef je me ook mezelf terug” © Manja​ Croiset

Ik opende de bundel EEN TRAAN MET EEN KWINKSLAG ERMEE…
Ik zal het van mezelf moeten hebben. Misschien trap ik op harten, het zij zo…

Nog steeds geestelijke mishandeling…. familie artsen etc.

Geef een reactie

