Gelieve me niet obligaat te feliciteren, negeren is ook net echt prettig. Iets persoonlijk Manja Croiset

Over 10 dagen word ik 69, gelieve me NIET TE FELICITEREN. Negeren is ook niet super.
Het wordt mijn verdrietigste verjaardag ooit.
Felicitaties zouden voelen als dit. Houdt er aub rekening mee. Als je me wilt bezeren dán moet je me vooral feliciteren.
Zoals ook dit vaak obligaat gedaan wordt.

 

Lig je op je sterfbed

 

 

2 Reacties op “Gelieve me niet obligaat te feliciteren, negeren is ook net echt prettig. Iets persoonlijk Manja Croiset

Geef een reactie

