Ondanks die intimidatie, ga ik door. Dan maar bedreigingen. © Manja Croiset

Ondanks die intimidatie, ga ik door. DAT HEET PRINCIPE.

 Nee, niet verantwoordelijk voorouders, maar wel distantie en het is inherent aan een koningshuis en daarom mede Republikein.
De ene dag staat W.A in Herinneringscentrum Kamp Westerbork​ namen van vermoorde joden voor te lezen en de volgende zie je hem aan een staatsbanket van een Arabisch land. Schrikken of niet, VOOR NIEMAND UIT DE WEG.

 

In principe neem ik geen nr onbekend op, maar automatische piloot, te meer daar ik hem in mijn hand had om door te schakelen.

Geef een reactie

