Het begint te dagen, zonder dat de nacht gevallen is.

Het begint te dagen, zonder dat  de nacht gevallen is. Ik had drie slaappillen genomen. Met name omdat het tevens een middel is tegen petit mal. Dat had ik gelezen en HET MIDDEL tegen al mijn neuralgieën ook  een anti-epilepticum is dat ik niet verdragen. Het was iets gezakt, maar  slapen ho maar en nu tintel mijn hele lijf weer zo. Pijn in mijn ziektebeeld, gevoelloosheid en tintelingen, vallen in mijn ziektebeeld allemaal onder noemer pijn. Nog weer  een leuke dag voor me. En overmorgen zal met het feest wel worden.

Geef een reactie

