KLu Klux K/Clandestien , Vrede een Utopie. But this century. © Manja Croiset

Klu Klux K/Clandestien , Vrede een Utopie. But this century. © Manja Croiset

Ja, dat mochten we niet vergeten ER ZIJN OOK NOG NICKERS. The KLU KLUX CLANDESTIN ook weer actief.
Altijd zeg ik VREDE EEN UTOPIE, maar het is me de eeuw wel. WW. Straks wodt dit bericht verwijderd als discriminatoir omdat ik NICKERS gebruik. De nikabs e.d zijn in, maar zij doen het nu VERY BRAVE ALL IN TE OPEN.
Joh, ze kunnen toch overal maar raak doen!

Jaren geleden werd deze brief van mij in het plaatselijk sufferdje geplaatst, moet ik hem nog wel zien te vinden!
Ik ben de Hooglandse Henriette Boas. Er zijn nog wel ‘onder ons’, die weten wie dat was.

Het meisje van Little Rock 1957 een plaatje op mijn toen nog kinderogen gebrand.

Ingezonden brief kranslegging.Little_Rock_Desegregation_19572009 RAT mc hoogl cour

Geef een reactie

