Manja Croiset is voor mij de Anne Frank van na de oorlog Chrisje Simao

Chrisje Simao CHRISJE SIMAO

               OVER DE SHOAH DIE NOOIT VOORBIJ GAAT

In een woord Geniaal , Manja Croiset, ze schrijft haar ervaringen op vanuit belevenissen van een joods meisje, geboren als eerste generatie van na de tweede wereldoorlog, voor mij mag zij de Anna Frank van na de oorlog genoemd worden. Ze zal nooit meer vrij zijn . Met veel belangstelling voor je werk blijf ik je volgen , maar zeker ook voor de persoonlijkheid Manja Croiset zelf !

Met veel respect Chrisje Simao.

chrisje simao 3

 

Mevrouw Simao schrijft consequent Anna Frank, in haar kleine review verander ik dat niet, maar wel in de balk. Overgenomen van facebook met toestemming.

 

Een significant verschil, wel meer natuurlijk. IK ZAL NOOIT ZEGGEN “ondanks alles blijf ik geloven in de goedheid van de mens” © Anne Frank en zij was jong een persoonlijkheidje, ik niet. Pas heel laat geworden, maar daar kun je nu dan ook niet meer omheen.

Manja Croiset

Geef een reactie

