Doña Quichota oftewel Manja Croiset

Wat ben ik toch een dom gansje,
ik dacht dat er rust was neergedaald
na mijn hervonden ik
niets is minder waar
heb ik meer goede hulp

en ik blijk toch in staat
als ik zie dat ik fout zit
dat ruiterlijk toe te geven
al die mensen met hun commentaar
naar mij
waar is jullie introspectie

Doña Quichota

De lieverds hier weten toch hoop ik, wel dat ik het niet over hen heb.

Over Doña Quichota zegt de filos(o)of, de mens kan geloof zoals in vrede of als in religie niet ontberen, anders is het leven niet om te doen, daarom moet ik kennelijk Doña Quichota zijn, het duurt alleen zo kort.

Er is een bundel van mij
toeschouwer of deelnemer
filosoof of zonderling

Het een stond op de voorkant het ander op de achterkant, een zijlijn en aan ene kant voor op gedichten en de andere kant gedacht. Zie een kant te moe voor meer dan dat.
Ik had hem beter onder scanner kunnen gooien , deze kleuren zien er niet uit, maar het iswel weer genoeg.

Toeschouwer of deelnemer V LR

Geef een reactie

