terug gevallen in een oude fout Manja Croiset

Het verdriet gaat door, een fot die ik echt had afgeleerd. CLAIMEN. Ik kan er niet van slapen, behalve dat ik zelf letterlijk en figuurlijk aan alle kanten kapot ben. beschadig ik niet alleen dingen die ik laat vallen, maar ook mensen kostbare mensen. Ik stik in dat verder zonder tranen. Toch opnieuw de basis een partij medische missers. als een poos behoefte contact te zoeken met mijn oudste zuster… Dat kan ik en zeg ik hier verder niets over.

Geef een reactie

