Eerste boek een Dissonante Symfonie, de laatste de onvoltooide van Manja Croiset niet van Schubert, niet van Mahler of welke componist dan ook.

Eerste boek een Dissonante Symfonie, de laatste de onvoltooide van Manja Croiset niet van Schubert, niet van Mahler of welke componist dan ook.

Ik hoor meteen Schubert!

Nogal  abrupt gestopt. het gaat niet meer, maar ik hoop  dat het wel wat geworden is. Mijn eerste boek een Dissonante Symfonie, de laatste dan een onvoltooide, Ja dat moet in het Engels. Nogal  abrupt gestopt. het gaat niet meer, maar ik hoop  dat het wel wat geworden is. Mijn eerste boek een Dissonante Symfonie, de laatste dan een onvoltooide, Ja dat moet in het Engels even NIET! even NIET! Iemand anders moet dan maar de eindronde correctie doen, Het is geen verzoek. Onbekenden die mij en mijn werk niet kennen dat is toch geen optie en als ik wil vragen, dan doe ik dat rechtstreeks, cover verder bijgewerkt.

definitief Wink covera_wink_in_the_darknesscover-page-0011

Geef een reactie

