Nou ja zeg, mijn boeken worden (nog)niet verkocht en de film (nog) niet uitgezonden. © Manja Croiset

Nou ja zeg, mijn boeken worden (nog) niet verkocht en de film(nog) niet uitgezonden. © Manja Croiset

Wikipedia dat wist, ben ik nu officieel een prostituee, nl een publiek persoon?

https://www.facebook.com/pages/Manja-Croiset/666372416739072?pnref=story

 

ik ben zo moe zo verschrikkelijk moe, ik hield niet van Toon Hermans, maar dat gedichtje over vermoeidheid en aan het laatste beetje toe.

 

MANJA GA NOU RUSTEN, JE ROEST NIET

Wie draagt zo iets voor? iedereen kan een account aanmaken en dat wordt beoordeeld weggehaald, toegevoegd veranderd. Zijn vrijwilligers, maar dit moet van binnen uitkomen!

Het was wel wat langer dat de profielfoto opeens een officiële omlijsting had en veranderd was NIET DOOR MIJ.

Ik ben weet bijna niet meer wat ik doe van uitputting.

Geef een reactie

