Opgenomen worden, betekent geëxcommuniceerd en voor gek verklaard, © Manja Croiset

Alhoewel ik in bed hoor en dit niet verstandig is, moet ik dit doen voor allen die met hun oordeel klaar staan en helemaal ontzettend als ze vertellen hoe goed anderen het wel doen.

Daarmee kweek je zieken,

Opgenomen worden betekent, geëxcommuniceerd en voor gek verklaard.

Je bent helemaal niet OPGENOMEN in de zin van ergens bij horen.
Kwetsbaar, met alle daarbij behorende resultaten. Fysiek en mentaal, maar daarom laat ik nog niet over me lopen.

Sommige mensen scheppen er kennelijk genoegen in me de grond in te boren, Gefeliciteerd het is je gelukt,.© Manja Croiset

 

Geef een reactie

