Uit DISSONANTE SYMFONIE © Manja Croiset

Het zal me toch niet echt gebeuren, maar het ligt wel op de loer…ook een tekst uit Dissonante Symfonie. Hoe vaak ik type Dissonate, kan ook natuurlijk, maar dan geen symfonie erachter, het was een dik boek met 4 bundels anders was het een SONATINE.

 

TERUGSLAG

door onbegrip

en

onzekerheid

wordt na jaren

de kameleon

opnieuw geboren

Een oude tekst pre PGB tijdperk een jonge vrouw van de thuiszorg..

OMGEKEERDE WERELD

de hulp is er
ze gaat mijn grenzen over
ze raakt van mij overstuur
en ik ga haar opvangen
mezelf bij elkaar rapend

 

Geef een reactie

