AWKWARD an UNDERSTATEMENT

Nog steeds bezig om mijn autobigografie in het Engels te verbeteren. Gisteren bezoek van mijn beste vriend en een soort van een lachje, toen hij de achterkant van de cover las. Ik vroeg waarom. “awkward” een eufemisme. Ik antwoordde: “in de context van een Engels boek understatement”.
Die man is zo’n ongelooflijk cadeau en hij vindt mij totaal geen opgave…..
Ik doe niets,totaal geen inspanning, ik zit hier alleen maar bij je, dat ik vertaal in ” ik houd van je” . Het is wel iets meer dan dat, even voor de duidelijkheid geen spoor van erotiek.
Bijna 71 en ruim 25 jaar elkaar kennend en de laatste jaren is het hem pas echt alles duidelijk. Natuurlijk ben ik niet in zijn familie opgenomen, maar iedereen is op de hoogte en dat is heel prettig taboeloos.
_A_wink_in_the_darknesscover-page-001 (2)
Geef een reactie

