ALLEMAAL FOUTE MENSEN. En die regeren, ze herdenken de verkeerden © Manja Croiset

Heb ik het radionieuws aan, IK WEET NIET WAT IK HOOR! ALEMAAL FOUT, MIJHNEER RUTTE. Hier past geen nationale rouw, maar  NATIONALE SCHAAMTE. POLITIONELE ACTIES o.l.v. DREES FOUT, “WIJ” Waren de  BEZETTERS! . Triest voor de nabestaanden en overlevenden, (privéleed) maar ik kon  HET NIET AAN HOREN! En als ik iets zeg hier op mijn eigen tijdlijn over antisemitisme een SCHANDAAL NAGEBOUWD ANNE FRANKHUIS ALS GEBEDSHUIS VAN MOSLIMS.
GADVERDAMME. GOD ZEG WAT BEN IK BEKROMPEN. NEE, DE MENSEN HEBBEN GEEN HERSENEN. DAT IS IETS IK WAARMEE IK MOET ‘LEVEN’ MAAR EEN NOG DIE ME UITSCHELDT VOOR ONCERDRAAGSZAAM EN BEKROMPEN!
Ik hoor het al ja ze waren dienstplichtig er bestaat als dienst weigeren. Noch mijn vader noch zijn kleinzoons zijn in dienst geweest. MAAR ZE HEBBEN WEL GEVOCHTEN VOOR DE MENSENRECHTEN ! De GROETEN.
Politionele acties e.d. dat is me toch wel van huis uit GOED MEEGEGEVEN. Er is veel fout gegaan thuis, maar het heeft me een groot politiek bewust zijn gebracht en eveneens een sociaal.

Geef een reactie

