Stedenband amsterdam(Mokum) Makom – tel Aviv zou het moeten zijn © Manja Croiset

De slaap endorfine werkt niey. kom Pc weer aan.

TE LAAT WAT STOM!!!!
Demonstratie a.s zondag op de Dam zou niet voor de stedenband Amsterdam Tel Aviv moet heten,maar Mkom(Mokum plaats) – Tel Aviv © Manja Croiset Moet ik nu weer iets ontwerpen, ja ik ben designer dat is niet niew voor mij en wetenschapper ook en nog wel meer.
Iets eerder van de week het was geen politieke cartoon het waren foto’s met wat ‘opgeleukte plitici.. Rutte had ze er “berhaup”iets mee gedaan ik zag hewwt verschil niet, maar pechtold met een Hitlersnor op een brug te ver en dan was er nog Samson zag ik oon niet zoveel aan of het kwam dat ik zo kwaad werd ocer Pechtold dat het blaartrekkend was…
Twee dingen daarover gezegd en dit gaat te ver, eens of niet eens met de politiek, wat doe je zelf ja dan komen er geen reacties meer….
Kortom deze dooie is zeer levendig te levendig zet velen op het verkeerd been, maar schaadt me wel.
Baat het niet dan schaadt het vaak wèl © Manja Croiset.
Als iemand dan een Hitlersnor op moet is het van de gluiperd van Agt en dan Gretta zijn Eva….
Geef een reactie

