AMBULANCE KAN OOK NIET © Manja Croiset.

9 dagen geleden heeft de tandarts ambulant hier een kroon teruggezet. Fluitje met een lijm, mevrouw als ik een tang neem, trek ik de kies met wortel en al eruit. Maandag er alweer afgegaan. Gebeld. Antwoord ik kan u niet helpen. Los van een paar honderd euro niet meteen maar scheut  na scheut, ik kan nergens heen, hij komt meer terug. Vroeger deden ze dat niet met lijm maar een vulsel, na zijn eerdere toezegging nu: “dan zat hij te wijd” . Ik denk dat er na een stukje is afgebroken. De rekening gewoon niet betalen is een ding, maar wat moet ik doen.. Van de kauwgom ter bescherming erom heen krijg ik een glossitis…
Houd het ooit op? Ambulance kan ook niet daar kom ik uit met een ménière van dagen…

Geef een reactie

