Stedenbanden, doorlopend Tel Aviv, maar Ramallah is er ook nog © Manja Croiset

Nu door kiespijn wakker, hoor ik Rutte brallen op een internationale conferentie in het Engels…. our king… Our king? Die heeft geen bal in te brengen, ja de voetbal….
Te moe en het wordt wel heel veel dat gezeur Anti Stedenband Amsterdam/Mokum/Makum Tel Aviv die al in kannen en kruiken was, maar door een stel anti semieten onderuit is gehaald en waarom hoor ik niet over de Stedenband met Ramallah.???
Niet dat ik er in geloof maar op woensdagmiddag in mijn jeugd…
Kinderliedjes opening “als alle kinderen op aarde hand in hand tesamen gaan, dan krijgt het leven veel meer waarde , breekt eindelijk de vrede aan” de moeder van een schoolvriendinnetje, meer de moeder een vriendin van mijn moeder zat dan steevast te huilen….
2 Reacties op “Stedenbanden, doorlopend Tel Aviv, maar Ramallah is er ook nog © Manja Croiset

  1. Ik wist ook niet wat ik hoorde… Ik heb me later wijsgemaakt dat hij “our kingdom” zei. Our king in plaats van our people of our land. Of had hij de bedoeling de tegenstanders van wat hij eerder zei een steekje onder water te geven?

    Like

Geef een reactie

