Overspannen en niet op deze wijze demostreren © ManjaCroiset

Daviidsster in word naam in zonder achtergrond-page-001Totaal overspannen van de correspondentie met dat mensen achter haar ruitje starend naar de patiënten.

Er was een die had iemand van de thuiszorg vermoord, IK KAN MAAR DAAR VEEL BIJ VOORSTELLEN!
Nu ben ik vertegenwoordigd op Demonstratie in Amsterdam voor de Stedenband met Tel Aviv, krijg ik een foto, allemaal mensen in witte pakken met blauwe davidssterren, daar kan ik me totaal niet in vinden.
Ik ben Nederlander en ik zou normaal gekleed gaan als ik zelf kon.
Geef een reactie

