PARESTHESIËN. Ik word er gek van Manja Croiset

PARESTHESIËN.
PC was uit, maar wordt niets dat slapen, mij benen tintelen zo verschrikkelen ( niet te verarren met resltess legs,  ik ken dat ook . Dan een paar keer de trappen op en af rennen of wat frappé battements en ik kon gaan rusten) teveel gedaan en slaapdeprivatie en nu gaat het dus weer niet lukken. Tintelende benen soms ver op trekkend…
Ik mis moeder vaak, vreemd is dat. Mijn vader niet.
ik mis wel meer…
Ik weet niet waar ik mezelf moeten laten, al een poos benen in de lucht helpt niet…
O nee als optrekt naar mijn hartstreek wordt het helemaal super, ik ga hier maar weer weg.

Geef een reactie

