Er was iemand op Facebook die zo nodig moest zeggen. © Manja Croiset

 

Er was iemand op Facebook die zo nodig moest zeggen, dat het allemaal wel zou meevallen, met mij en weer ging ik door de grond en weer huilde ik, wat heel slecht is voor mijn restant gehoor. Tachycardie enz

O sorry, het was niet de bedoeling om te kwetsen, zo heb ik niet gezegd. Houd dan je stomme bek en oriënteer voor je je iets aanmatigt. Nee, ik laat niet over me lopen , maar niet minder kwetsbaar en ik had inmiddels mezelf iets op de rails door het bezoek van DE…. die allang de sleutel tot mijn hart had en nu ook die van mijn huis, als dat geen vriend is.
Ik liet het formulier zien van het CIZ; “kan je huisarts niet lezen?  Het staat er gewoon. Ik zou haar maar eens bellen.!” Hal nu zie je een voorbeeld op papier, ik ben zo klaar met haar. Hoeveel jaar ik al bezig mijn huisarts college te geven en ze snapt niets… en zegt nooit twee keer hetzelfde en er is geen ander.

Ik werd ook triest en af toe kwaad, van de folder van het CIZ voor de WLZ allemaal foto’s van “elke zaterdag avond gaat de idioot in het bad” Vasalis. Toen je dat nog gewoon zeggen .

Paradise lost and Paradise regains, John Milton. In my autobiogrphy. But it will never happen!
Madness Reigns.

Geef een reactie

