Dat vervloekte voetbal, nee het waanzinnige gedrag van die fans. © Manja Croiset

Dat kon ik toch al, maar ik ben dan onbehoorlijk doof, toch weer hartritme stoormis, de hulp die er vandaag wel was , merkte zonder tv en radio kon ik voelen, de atmosfeer, het Nederl voetbal elftal is NIET uitgeschakeld..
De laatste minuut maar het heeft twee uur gezinderd….
.o mijn god zeg de volgende dinsdagavond kwart voor negen en ook een dag zonder hulp overbelast zonder meer en IK MOET DAN SLAPEN ER STAAT EEN EXPEDITIE GEPLAND voor de woensdag Medisch, het volbrengen was al twijfelachtig…. Mensen geniet IN STILTE. COMPLEET RADELOOS, is sport leuk? Denk eens aan München en zoals de Olympische spelen In Rusland, weinig last van gehad, maar mensen sport minded zelden politiek bewust opeens o daar is homohaat, drie dagen later waren ze het vergeten en wedden dat ze keken!
Geef een reactie

