DE WERELDWIJDE SCHREEUW ZONDER GELUID. een open boek maar onleesbaar © Manja Croiset

Het open boek van Repelsteeltje, maar het is voor niemand leesbaar en te bevatten.

De zo zwaar bevochten eigenheid ten gronde richt door mijn lichaam, waarin mijn geest zit opgesloten.

DE WERELDWIJDE SCHREEUW ZONDER GELUID.

EN LOSLATEN NET ZOMIN ALS MIJN MOEDER ZAL IK HET OOIT LEREN.
Een moeder die ik vond boven de 90 en toen was ze dood.

MIJN HUIS IS NOG STEEDS MIJN EIGENHEID, ALLES VAN TOP TOT TEEN MANJA CROISET. Met waardevolle dingen. deels letterlijk en veel emotioneel en het was zo’n rijkdom. DIT OPGEVEN NOOIT. Maar niets is meer vertrouwd om me heen.

LETTERLIJK ZOUDEN VELEN EEN MOORD DOEN VOOR EEN HUIS, maar die plek onder de zon en altijd, altijd iemand die van mij houden kon….
Het ontschiet me van wie de woorden zijn en tekenend, dat ik het niet ga op zoeken. DAT IS NIET DES MANJAS.

een eigen huis
een plek onder de zon
en altijd iemand in de buurt die van me houden kon. toch gekeken en het is

o goden Rene Froger, ben ik op dat niveau beland of is het de manier waarop, het natuurlijk heel menselijk.

Hetzelfde als “een glashelder beekje en onpeilbaar”

doorzichtig als

glas

en even breekbaar

Geef een reactie

