Alleen een cover of er ooit nog een boek komt… © Manja Croiset

Vannacht alleen nog maar een cover gemaakt of ik er ooit iets mee zal doen???
Ik krijg mijn laatste boek maar niet gecorrigeerd. De Engelse de verzorgende Nederlands, maar heeft in the US gewoond en daar haar opleiding aan het Nurse College. Door mijn levensgeschiedenis heb ik maar weinig Engelse les gehad, alhoewel ik het wel lees. Ze helpt me (ten strengste verboden, de huidige ‘zorg’ mag je alleen maar in stand houden, ik vind het er een onderdeel van) Maar af en toe weet ik dan toch dingen, die zij niet weet en nog medisch ook.
Ze wist niet,dat een toeval in het Nederlands meer betekenis had ( dat wel) en niet hetzelfde component. Maar insult en een toeval en een belediging.

Mijn moeder had een uitdrukking “ik weet niet waar ik het zoeken moet”.
Ik zit eigenlijk alleen nog maar hier als dat zo is… met weinig aandacht voor anderen. SORRY!

Dit een vorm van onledig houden. Er ontbreekt een spatie op de achterkant zie ik nu.

\index

Geef een reactie

