Vragen om vreemdelingenhaat, zijn ze godverdomme van de pot gerukt © Manja Croiset

In principe vloek ik niet op  het internet om geen mensen voor het hoofd te stoten, bovendien is het voor mij geen vloeken als volslagen NIHILIST. Sorry Sabine Sterk​ Ich habe das nicht gewusst! Ik vond je doorslaan met je Pro Israel.  Zijn ze godverdomme totaal krankzinnig geworden. Ze zoeken dus de polemiek en ook al ben ik in naam pacifist, roep ik uit volle borst (waar geen geluid uitkomt) AF SCHIETEN GETEISEM ALLEMAAL en dan is de opkomst godbetere het 50 mensen….
Het staat er helaas niet helemaal op.   Tja die god… die heeft wat op zijn geweten….Heerlijk zo’n uitverkoren volk… Ik was alleen maar een mens, ik word gedwongen me als jodin te manifesteren,
IK NEEM HET NIET!

Altijd weer denk ik NOOIT MEER ZAL IK MER VEBAZEN. IK VOEG TOE NEDERLAND IS BEZET!
We lijden onder terreur. Ach we hebben een koningshuis met op zijn minst fascistoïde trekjes.Als superlatieven goddank zijn mijn ouders dood. Dit is een vorm van grafschennis ( van niet bestaande graven, zelfs dat niet) 6 miljoen MENSEN, o nee het zijn maar joden.

Ja en ik weet en ik nuanceer ook, vanmorgen sprak ik hier nog mijn blijdschap uit over de dankbaar vluchtelingen.
COMPLEET GESTOORD EN SCHOFFEREND.judenwitzParool kristall nachtDaviidsster in word naam in zonder achtergrond-page-001tankBrandmerk. corrdocx-page-001muzelmannen 2jpg

op Facebook zegt Sabine Sterk we zijn al een jaar bezig, nou ik iets langer….ook langer dan dit oud is….

ik noem de Kristallnacht al.

Vrede een UTOPIE Ik weet heel goed dat het niet de enige genocide is. In US  zgn. het land van de vrijheid zijn de Indianen nagenoeg uitgemoord en het handjevol dat over is, leeft in een reservaten, je zou het concentratiekampen kunnen noemen.

Geef een reactie

