Niet als wedstrijd Nederland schrijft, Manja Croiset

Er ging iets fout, je blijkt er zelfs hele boeken te kunnen uploaden, ik wilde dat ene stukje het zijn er vijf….
Mijn naam en niet de titel, ik hoef niet perse een wedstrijd…. weer een gat in mijn kies en na de afgelopen week expedite niet meer haalbaar. Ik wilde alleen die van mijn moeders verjaardag, maar die andere inzending saat er ook bij, http://www.nederland-schrijft.nl/verhaal?pi=39&story_id=5037

Ik krijg huisbezoek van HET CIZ herindicatie PGB maar ik geen gesprek voeren en in gedachten doe ik het al 1000 maal.

typen haat nog het beste, maar ook te zwaar.

Namens Manja, als u hier haar naam typt in plaats van de titel dan kunt u veel meer lezen.http://www.nederland-schrijft.nl/verhalen/?writer_id=2657

Geef een reactie

