De eerste ruwe schets van Manja Croiset door Wieger Lindeboom

Eerste schte van mijEerste schte van mij        deze foto door Ruth Lemmen genomen die dag, maar niet de basis van het schilderrij, dat is van Opzij en niet het feministische maandblad. image4
Ik heb omgezet in grijswaarden, veel mooier vind ik , de lippen nog rood en het is EEN MANJA CROISET geen Wieger Lindenboom.
Een Manja Croiset naar Wieger Lindeboom My own impression 2 Wieger Lindeboom nog meer Manja vrij naar Wieger en daarna schaamde ik me dood, het was pas de eerste ruwe schets en dit de tweede, velen zullen nog volgen. Wieger 3 hoofden in een jpg PRACHTIG! Ik schaam me diep!!! Zeer diep. En juist de verschillende VERDIEPINGEN PAST ZO BIJ MIJ.  De drie gezichtuitdrukkingen die er waren.  Over die in midden, IK KAN ZO KIJKEN EN DE MOND KLOPT! PERFECT. Toch nog even verbaasd DUINLANDSCHAP? In mijn WOONEILAND komt geen duinlandschap voor…WEL DE ZEE! In eindeloze deining en stemmingswisselingen als eb en vloed….

Geef een reactie

