Bericht van mijn zus aan mij, WI WAREN DE NAIEVELINGEN ONZE OUDERS NIET

Geen moment, Marjolijn, Geen moment ben ik dat geweest. Dat wij geldt niet voor mij… Met dat laatste ben ik het wel eens, dat ze het niet hoeven mee te maken. Ze hebben wel degelijk na de oorlog gedacht dat er en betere toekomst was. Naïef omdat er oorlog is zo oud als de mensheid. Paula was depressief door het verleden en bang in onze jeugd… Ik stop … nooit 1 seconde heb ik in het leven geloofd, daarom o.a. geen kinderen.. Waarom denk je dat ik ben wie ik ben? Van Sidney en Dennis heb ik genoten als kinderen en nu van lupa en Wolfer. Maar ieder mens die een kind op de wereld zet, is een misdager, toch zeg ik ook als ik hoor dat iemand in verwacht is, o wat leuk. Maar de volgende is, wat staat het kind te wachten…. Paula ’s abortus wens van mij, was een goede. Maar fatsoensrakkers hebben dat tegen gehouden…. Mijn zogenaamde waanzin, is altijd de enige normale/reële reactie op een krankzinnige wereld/mensheid en ik zeg het Anne Frank niet na, als ze het al echt gezegd heeft. Ik hoor het Odo nog zeggen. Mijn oudste dochter woont in Duitsland, de tweede in Israel, het ontbreekt er nog maar aan dat jij, ik dus in Zuid Afrika (toen nog apartheid) gaat wonen. Manja de waanzinnige is de enige normale zeg ik even arrogant… maar het is een niet beschrijven drama. Gelukkig geloof ik niet een god… de massamoordenaar. Als hij iets schiep was het bagger. Neemt niet weg dat ik ziek ben van verdriet door de huidige ontwikkeler… Mokum bestaat niet meer…, weer niet meer opnieuw niet meer….
Geef een reactie

